Re: keyboard do midi

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 20:59:31 MET

No to doszlismy do porozumienia:-) Te brzmienia faktycznie sa kiepskie -
ja ich prawie w ogole nie uzywam. Zapewniam Cie jeszcze raz, ze jest wiele
bardzo dobrych bankow i brzmien, ktore mozesz dowolnie ladowac do pamieci
karty. Przy okazji przejrzyj strone, ktorej adres Ci podalem - mimo, ze
same nazwy nic nie mowia sa tam rowniez swietne barwy (kiepskie tez...).
Poza tym - naprawde Vienna 2.3, za pomoca ktorego mozna przygotowac wlasne
banki ma bardzo duze mozliwosci - a sam sampler SBLive! nagrywa bardzo
wiernie. W zasadzie - gdybym mial dostep do profesjonalnych instrumentow,
na ktorych kiedys grywalem - zsamplingowal bym niektore barwy - 32mB to
wystarczajaco by zrobic to bardzo wiernie. Poza tym - moge pisac bardzo
duzo o tej karcie bo poznalem jej mozliwosci wystarczajaco, by uzywac ja
do pracy i hobby - jak pisalem, nagrywalem troche playbackow i w opinii
wielu brzmia bardzo dobrze (po doborze oczywiscie dobrych brzmien) - takze
na "paczkach" na scenie.
Zapewniam tez, ze karty oparte na procesorach Dream9404 (07) nie daja
takich mozliwosci - jest to opinia i moja i osob, ktore ja testowaly. Co
od YAMAHA - to slyszalem, ze faktycznie jej model Scostam1000XG (nie
pamietam dokladnie) jest dobry - jednak tam masz bank XG zamkniety w ROM o
pojemnosci 20mB... Sam ocen czy przy 32mB w wymiennym RAM SBLive! jest to
na jej korzysc:-)
Na koniec - podlaczalem rozne keyboardy do SBLive! na jej wyjsciu MIDI -
odsluchiwalem rozne MIDI na przemian - na karcie i na keyboardzie. Przy
dobrym banku zaladowanym do SBLive! keyboardy wysiadaly!. A poza tym,
zaden nie mial tak bogatych i regulowanych efektorw DSP jak SBLive! Cena
SBLive Platinum nie jest moze zbyt niska (1100PLN) - ale masz tam wszystko
(za wyjatkiem tego co mi brakuje - mozliwosci nagrywania w czasie
rzeczywistym wielu zrodel na roznych sciezkach) - wszelkie mozliwe we/wy
(z optycznymi wlacznie).

Zycze powodzenia i pozdrawiam

wn