WD Expert 18 GB vs Win98&Linux

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 20:30:21 MET

Mam ja do Was pytanie zwiazane z osiagami tytulowego WD
Experta 18GB. Otoz pod Windows ma on transfer okolo 3,5
MB/sek, co wykazuje Norton 2000. To jest oczywiscie albo
nieprawda, albo Windoza nie potrafi wlaczyc temu dyskowi
'czegos' by chodzil jak nalezy.
Pod Linuxem jest poprawnie, w trybie 32bit i DMA, osiaga ten
dysk 16 MB/sek - sprawdzone z zegarkiem w reku.
Co moze byc nie tak w tym Windowsie?
Czy ktos z was ma ten dysk i spotkal sie z podobnymi
objawami?

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |