Odp: Zawisy kompa.

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 16:34:44 MET

Użytkownik janek <jakula_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zyBk4.18668$Hi2.417597_at_news.tpnet.pl...
> Mam nastepujacy problem:
> pierwsze wlaczenie komputera po dluzszej przerwie (noc) - zawis calkowity,
> reset - komputer wchodzi do windowsa - nie dziala mysz i klawiatura,
reset -
> wszystko ok. Nastepne off/on - ok.
Czy zachowują się ustawienia w biosie i zegar? Jeżeli nie, to ja bym stawiał
na bateryjkę. I tak zresztą możesz ją spróbować wymienić. Jako drugą
możliwość sprawdź uziemienie kompa i "pogłaszcz" karty. Często cierpią one z
powodu niedopieszczenia, które prozaicy nazywają brakiem kontaktu ;-)))))
Pozdrowienia
Wigwam