Re: keyboard do midi

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 15:08:03 MET

A co ma "dwusledziowosc" karty do tematu, ktory poruszamy? Jesli o to
chodzi to SBLive Platinum moze byc nawet "trzysledziowa" - nie w tym jednak
rzecz... Co stoi na przeszkodzie, aby owa naturalna probke (serie probek -
uwzgledniajac rozne oktawy) nagrac za pomoca SBLicve! 44khz, stereo, 16 bit
i zbudowac z nich w Vienna bank? Czy sadzisz, ze SBLive! znieksztalca przy
nagraniu dzwiek? Uwazasz, ze paramtery samplera ma kiepskie? Jakie? Co masz
na mysli piszac o brzmieniach: "to co masz"? Pisaelm, ze mam wiele brzmien
- wiem co mam i moge to ocenic porownujac do klawisza za "2k", bo takimi
mniej wiecej rowniez dysponuje...
Czy uwazasz, ze procesory w stacjonarnych syntezatorach to zupelnie inna
generacja niz Emu10K, ktory jest w SBLive?
Jestem na 90% pewien, ze nie sprawdzales roznych bankow, brzmien; nie
robiles bankow do SBLive! w Vienna 2.3; nie robiles playbackow
instrumentalnch uzywajac SBLive! jako syntezator - ja to wszystko mam za
soba i twierdze, ze mozesz wraz z SBlive! uzywac taka barwe, jak chcesz -
korzystajac z tego co jest w sieci, korzystajac z komercyjnych bankow (mam
taki wlasnie komercyjny bank fortepianu, ktory jest o pare klas lepszy niz
ten, ktory dostajesz w banku GS wraz z SBLive!) lub przygotowujac sobie
samemu bank z *.wav'ow zsamplingowanych w odpowiedzni sposob z zewnetrznego
zrodla (np. z profesjonalnego syntezatora).
Jesli swoje tezy oceniasz na przykladzie bankow "2gmgsmt", "4gmgsmt",
"8mbgmsfx", ktore dostajesz wraz z SBLive! na plytce - to zgadzam sie - one
sa kiepskie generalnie (chociaz pare brzmien wylapiesz dobrych - jednak
nie fortepian czy organy...). Wymien bank na inny (lub brzmienie) i ocen -
masz do dyspozycji 32mb, ktore mozesz zagospodarowac w dowolny sposob.

A jakiego "urzadzenia" uzywasz na wyjsciu MIDI w SBLive!
(Wlasciwosci:Multimedia)?

wn