Re: keyboard do midi

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 12:58:10 MET

Zgadza sie - tak mowi specyfikacja GM/GS. Ale co ma Twoja opdopwiedz do mojego
pytania? W SBLive! kazde z podstawowych 128 brzmien (wedlug specyfikacji)
mozesz obstawic zupelnie innymi brzmieniami - poniewaz banki nie sa na stale
zapisane w ROM karty tylko ladowane, porprzez programik "SoundFont", od pamieci
RAM - zainstalowanej na plycie glownej, z ktorej to pamieci (do 32mb) korzysta
karta. Bankow takich jest multum w internecie - mozesz je tez sam przygotwac w
Vienna 2.3. Na swoim dysku mam kilka kompetow calych bankow GM oraz bardzo
wiele probek pojedynczych barw - wiele fortepianow, organow i innych. Dlatego
pytam ponownie - o jaki fortepain i organy Ci chodzi. Moje SBLive "gralo"
roznymi "fortepianami" o "organami" i moge ocenic, ktore sa dobre, a ktore
kiepskie. Polecam strone http://www.pvv.org/~thammer/HammerSound/

wn