Odp: Sblive i midi

Autor: mike (mchlebie_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 20:16:19 MET

problem w tym,ze w okienku Environmental audio w menu Midi nie mogę wybrać
kontrolera (not mapable, lub not mapped) jedynie chorus można wybrać na CC
93 - ja tu czegoś nie czaje...
Ktośtam mi powiedział, że u niego wystarczy wybrać jako źródło nagrywania
What U Hear, lub Midi - u mnie to NIC NIE WNOSI
więc co mam zrobić, żęby np. nałożyć efekt distorsion na gitare, albo jakisś
inny instrument Soundfont??? ja nie wiem ...help!
Użytkownik Duff <duff99_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86pk4p$p8i$1_at_sunsite.icm.edu.pl...