Acorp, C366@550 i... ciemnosc widze...

Autor: Yantar (yantar_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 22:27:51 MET

Witam,

Mam ZX'owego Acorpa (6ZX86), C366 na przejsciowce. Ostatnio krecilem
procesorek i mam w zwiazku z tym pare pytan:
Acha teraz jest C366_at_412 od paru miesiecy

[1] Krokiem po FSB 75Mhz bylo oczywiscie 83. Komputerek ruszyl bez
problemu choc pod winda hdd'ek (starutki Seagate 811MB) mial problemy
z zapisem/odczytem plikow. Problem znikl po wylaczeniu DMA.
Teraz jak to jest z tymi 83Mhz... jesli ma cos pasc (PCI,hdd?) to
padnie w ciagu pierwszych 6h czy nie ma na to reguly... bo trzymalem
go na 456Mhz przez 1h i potem wrocilem do starych ustawien choc
niepokojacych objawow nie zauwazylem.
Na PCI'ajkach mam tunerTV i dzwiek.

[2] No i proba puszczenia na 550Mhz. Po wyjeciu zwory turbo
wymuszajacej taktowanie 100Mhz, komputer mielil dyskiem jak przy
botowaniu, bylo cos nie tak z grafa, bo nie wlaczyl sie monitor (grafa
to V3v100 AGP) po powroceniu do starych ustawien wszystko wrocilo do
normy. Czemu nie odpalil sie comp?

To tyle, pozdr

---
Yantar