Re: Czym wyczyścic kineskop monitora ??

Autor: Wlodzimierz Macewicz (w.macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 19:54:22 MET

">
> Alkohol izopropylowy zmieszany z amoniakiem. A jak mam dobry humor
> to BASF ScreenCleaner.
????

mam jakis ,,ciezki alkohol'' chyba wlasnie izopropanol, ktory jest wyraznie
,,tlusty'' w odbiorze
i nie nadaje sie do szkla (mam duzego pierdolca na punkcie czystego ekranu)

raczej uzylbym czystego alkoholu etylowego, ale znam inne zastosowania

najlepiej skutkuje.
1. linijka do walenia po lapach tych co dotykaja ekranu (po pewnym czasie
problem znika)
2. CZYSTA, SPRANA szmatka z ABSOLUTNIE czystej BAWELNY (yzywana TYLKO do
tego celu), ktora przecieramy monitor po uprzednim chuchnieciu nan
(wczesniejsze uzycie tzw. napojow nie szkodzi)

WM