Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 17:56:00 MET

On 27 Jan 2000 22:33:17 GMT, opinio_at_poczta.fm (Piotr R.) wrote:

>A zapomnialem zupelnie - obiecalem wyniki z SETI + K6 -
> 22h 27min 50sec .
>z tego ~ 3 h to gra w Quake3 w Multiplayerze :)
Czyli cos kolo 19:30 liczyl ... ?

>Sprzet - K6-III 400 (4x100) ,ASUS P5A-B , 128 MB RAM.
U mnie na Cel300A_at_464 9:20-12 godzin w zaleznosci od obciazenia (tez
czasem gram w quake ale 1).
Na C366_at_567 7:30 (zerowe obciazenie kompa) do 10 godzin, ale procek
ciagle obciazony powyzej 30% ...

>I mala uwaga - program ten do testowania wydajnosci to
>raczej sie wg mnie nie nadaje - jakies 20-30 % wolniej liczy mi w trybie
>wygaszacza ekranu niz podczas pracy w tle - chociaz powinno byc chyba
>odwrotnie . Czy to normalne ??
Bo testuje sie jak dziala w tle, chcialbys zeby animowana kolorowe
slupki przyspieszaly liczenie ... zobacz sobie wintopem ze jak jest w
tle to cala para idzie w proces obliczania, a jak jest odpalona
grafika to mniej wiecej po tyle samo pary procesora idzie na oba
thready ....

>Sciagne jeszcze wersje Unixowa i sprawdze jak to wyglada pod Linuxem.
Dziala odrobine szybciej ...

Pojawila sie wersja 2.0 jest chyba troche wydajniejsza ... ale nie
widzialem nic o optymalizacji pod 3dnow! lub SSE ... ale mozna
sprawdzic, z tym ze ja juz nie mam AMDka ;)))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179