Re: RPM

Autor: Sławomir Jasiński (jasinski_at_polnet.cc)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 17:12:07 MET

Marcin wrote:

> Potrzebuję creka lub seriala do RPM 1.02
> Szukałem w sieci ponad tydzień ale nie mogę znaleźć.

jesli mam byc szczery to nie znajdziesz tego... tzw. polscy crackerzy
(fajnie brzmi...) stwierdzili, ze nie beda tego crackowac, bo program
jest zbyt tani - mozna go kupic za grosze i szkoda im autora. odpusc
sobie i kup go. te pare zlotych cie nie zbawi !

pozdrawiam

Sławomir Jasiński

[ mail: jasinski_at_polnet.cc ]
[ jasiooo_at_box43.gnet.pl ]
[ jasinski_at_nietoperz.enternet.com.pl ]
[ www: http://www.jasinski.prv.pl ]