Re: HDD*3

Autor: Pawel Piszczalkowski (piszcz_at_insert.com.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 15:29:19 MET

Pawel napisał(a) w wiadomości: <86s7hu$jd7$1_at_druid.ceti.com.pl>...
>Czy ktoś próbował umieścić 3 twarde dyski na jdnej wstążce,
>z tym że wszystkie byłyby podłączone do ide, a tylko dwa do zasilania
>Czy taka operacja przejdzie bez bólu?

Niestety bol bedzie wielki: niepodłączony dysk fałszuje stany lini IDE, i o
ile w trybie PIO1 by to moze poszlo
 (bo niski transfer danych), o tyle PIO4 i wiecej juz nie ma szans (ja na
tak podłączonych dyskach nie trzymał bym ważnych danych, nawet gdyby taka
konstrukcja chodziła!).

Paweł Piszczalkowski