Re: Jaki procesor

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 14:20:37 MET

Thu, 27 Jan 2000 13:11:33 -0500, "Sebastian Sek"
<sebastiansek_at_hotmail.com> piszesz:

>Zastanawiam sie nad modernizacja sprzetu tylko nie wiem co wybrac.
>Zastanawiam sie nad Amd K-6/400 (275 zl) i Intel Pentium II 400 (410zl). Czy
>jest duza ruznica w jakosci miedzy AMD a Intelem przy niby takich samych
>procesorach.
>Bardzo prosze o sensowne porady za ktore z gory dziekuje.

Nie wiem jakie sa aktualne ceny AMD, ale chyba piszesz o k6-2/400, ten
jest wolniejszy od P2 400. Porownywalny bylby k6-3/400, ale ten
zapewne bedzie drozszy. Moim zdaniem w tym zakresie cenowym optymalny
bylby Celeron, prawdopodobnie bylby to C 433.

Jednak procesor to polowa problemu, wydaje mi sie, ze wazniejszy wybor
to plyta glowna, od tego potem zalezy ilosc problemow z
kompatybilnoscia sprzetu. Moim zdaniem aktualnie nadal najlepsze sa
plyty na chipsecie BX Intela, a to sugeruje zakup P2, P3 lub Celerona.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski