Odp: Creative 48x. Dobry?

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 12:39:28 MET

Użytkownik /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86rsbg$tlf$2_at_isp.omega.com.pl...
> Nie to jest czytnik firmy BTC ...
>
> Mój znajomy kupił sobie taki szajs ...
>
> Chodzi strasznie głośno , wprowadza niesamowite wibracje a wydajnośc taka
> sobie ...
>
> Lepiej kup już czytnik LG lub Aopen.

Ale ma jedną wielką zaletę - czyta WSZYSTKO!!!
Miałem płytę, którą nie chciał przeczytać (kumpel latał po wszystkich
znajomych nim do mnie trafił) żaden CD-ROM: Teac 32x, Samsung 48x, LG 40x,
AOPEN 40x - dopiero mój CD-ROM przeczytał!! (bez zacięcia!!)
Nie spotkałem jeszcze płytki, którą by nie przeczytał!
Ale że chodzi głośniej od odkurzacza to fakt :)))

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz