Flop nie działa. A ja ledwo żyję.

Autor: Jacor (jg178832_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 12:21:02 MET

Czołem
Problem w "help me! flop nie działa. (b.pilne)" wciąż aktualny...
Po nocy upojnej nocy spędzonej z tą wspaniałą machine, komp-wypas -
486sx25, ISAgrafika1MB, ISAkontrolerI/O, dysk500MB, flop144, udało mi
się ustalić, że: albo gryzie się grafika z flopem (chyba oszalałem),
Albo wsystkie tsy kontrolery I/O jakie miałem w domu są padnięte i to
dokładnie w ten sam sposób ( też chyba oszalałem )...
Cóż, albo coś z tym da się zrobić, albo wyląduję w domu wariatów....
Czekam na pomoc od Was - Szacownych i Szanownych Grupowiczów Co To
Dużo Wiedzą i Nie Straszne Im Problemy Wszelkie...
Miłego dnia
               Jacor.
PS To naprawdę pilne! Jeśli wiecie o co tu biega to ślijćie na priva.