Odp: Płyta 35-8320-03

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 03:59:52 MET

Użytkownik ps <pski_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:86p482$oam$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
> Posiadam płytę główną firmowaną przez California Computer
> Przy starcie przedstawia się następująco:
>
> Award Modular Bios v4.51PG An Energy Star Ally
> Bios-I (70508) California Computer
> 05/08/97-i430VX-ITE8680-2A59GV3EC-00
> numer między złączami PCI: 35-8320-03
> chipset Intel VX
>
> Niestety, przy zakupie sprzedawca nie dołączył do zestawu instrukcji.
> Na płycie zainstalowany jest Pentium 90.
> Chciałbym wymienić procesor na szybszy jednak nie wiem jakie procesory
> może obsłużyć ta płyta (pentium, pentium z MMX, a może po dokonaniu
> [...]

Pewnie przez przypadek mam identyczna plyte w domu :) lezy na polce i sie kurzy.
4pci, 3isa, 4simmy,2dimmy, AT, i/o firmy ITE (byly 3 rodzaje tych plyt z roznymi chipami I/O) Plyta obsluguje mmx. Zworki na niej
rozpracowalem juz dawno ale zapomnialem, jesli chcesz to odswieze sobie pamiec :)
Tym bardziej ze i ja mam do Ciebie interes :) Daj znac na na priva jesli chcesz.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: