Re: ATARI !!!

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 08:56:10 MET

Jest Wed, 26 Jan 2000 18:15:54 GMT, Tałajczyk Piotr pisze:
>w klinice Ci zle powiedzieli. ;) nie uwzględnili ile masz brać tego
>nerwosolu. :)

Jak pisałem: liczy się jakość, nie ilość ;))

>a przy mojej pamięci to co ja mogę pamiętać? - nic. :)
>zresztą i tak na komodzie programowaniem się nie zajmowałem. od czasu
>do czasu tylko lamerzyłem przerabiając gotowe już intra/dema (zmiana textu
>z scrollu, wstawienie innej grafiki) - lamerstwo na 102. ;)))

Na Commodore to norma ;)

>buuu... i to nazywasz grą? ;)
>w gierkach to się chodzi i strzela przeważnie. :)

No, można sobie było do tych bitmapek postrzelać. Z wiatrówki na
przykład :)

>ale ja nie porównuję tego do Amigi, tylko do C-64 - głupotą jest
>porównywac możliwosci 8bitowca do 16-bit. :)

Powiedz to ś.p. redaktorom Bajtka (afera z SAMem).

>z dem na komodę mało już pamiętam. :( niestety. mam jeszcze jakieś tam
>przebłyski i od czasu do czasu coś mis ię przypomina.
>BTW: demka na C-64 wciąż powstają!! - ostatnio serfowałem trochę z
>budy po necie i znalazłem stronę z demami na c-64 z 99roku. :)
>tak więc komoda się jeszcze niezle 3ma. :)

Podobnie jak Atari :)

>no wlaśnie. :)

A więc zgadzamy się... nic dziwnego: User-Agent: slrn/0.9.6.2 (Linux)
Więc teraz jesteśmy po jednej stronie barykady?

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> przepraszam, czy próbujesz coś sugerować? ;)

Ja? Ależ skąd ;)

>na asmie się nie znam. robiłem tylko drobne korekty już gotowych
>inter/dem korzystając z zaszytego w romie Final-II debugera.

Od tego się zaczyna. Zresztą miło było chwilkę poprogramować w
assemblerze, będzie można się dzieciom pochwalić ;)

>albo na komodę - program graficzny ArtStudio. ;)

Fakt. Ale chyba najlepszy był Rambrandt?

>ale ześ strzelił wykład. :)

Jakoś tak głupio wyszło...

>obcy! zaraziliście naszą planetę atarowcami. teraz wróccie po to co
>należy do was! ;))

I zabierzcie nas do atarowskiego raju, na planetę Trzmiel, gdzie nie ma
ani jednego obrzydliwego Commodorowca. I ześlijcie gromy na Ziemię, i
wytraćcie to bezbożne plemię i niech się stanie ogień, który strawi...
oooops, sorki... pomyliłem grupy :)

>... w cieniu komodorowców? ;)

Przecież pisze "was", więc właśnie chodzi o komodorowców! :)

PS. Napisałeś co by EOTować, zgoda.
BTW widzę, że masz konto na xoxie. Mogłbyś napisać jakie są tam
restrykcje i czy warto wykupić je sobie?

FuT warning

k.

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457