Odp: 20GB - fujitsu/IBM/seagate???

Autor: Filon (kreweta_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 05:58:45 MET

moja barracuda wedlug tego programu ma transfer ponad 26 mb/s

i jest bardziej od ibm'a odporny na wstrzasy
mojemu koledze ibm padl po 1 miesiacu - czy ja wiem czy on jest taki malo
awaryjny????

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_kopnet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86pibn$i29$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...