jaka karta graficzna ??

Autor: Jarek Gancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 02:19:50 MET

chcę zminieć kartę graficzną z Savage3d na .. i właśnie
Savage4 16MB (ok 260 PLN) A-MAX TV-Out
RIVA Vanta 16MB (ok. 310 PLN) ???
RIVA M64 16MB (ok. 310 PLN) Prokink
RIVA TNT2 16MB (ok. 300 PLN) ???

Jak jest z wydajnościami tych kart?
Jak z jakoscią obrazu (Savage3D fatalnie w porównaniu z RIVA 128) ?
Czy kompensacja ruchu w Savage4 rzeczywiście poprawia wyswietlanie? DVD
(czytnika i tak nie mam)
Co polecilibyście kupić (mam niestety ograniczone możliwości finansowe). ?
Sprzęt:
Płyta Acorp ALI
Proc AMD K62 400 MHz
Trochę gram. Wiem że szprzęt nie grzeszy wydajnością, opłaca się w ogóle
inwestować?
Czy są jakieś kłopoty z konfiguracją ?

jarek

przeglądnołem kupę testów i nic z nich nie wynika (90% robione na Intelu)