Odp: czy HP610 to dobra drukarka?

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 20:50:06 MET

Użytkownik T.F. <tf_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86g4ok$95h$2_at_aquarius.webcorp.com.pl...

> Powiem to inaczej,
> "czesto padaja"

powiem jeszcze inaczej: Czesto padaja u uzytkownikow, ktorzy chca na tym
sprzecie pracowac jakby byl heavy duty. A to jest zwyczajna, najtansza
domowa drukarka. Bez ambicji na Hiper wydajnosc.

> Nie wymagaj cudow od najtanszej drukarki !!!

Wlasnie, uprzedziles mnie tym tekstem

> Ze co ???
> Wrzuc tusz PHOTO
> i papier HP
> a sie zdziwisz.
> Jak ja :-))

...o wlasnie to. Zapodajac ten tusz i dobry papier, to jakosc wydrukow
jest jak na domowe potrzeby (podkreslam: domowe) po prostu super.

> A z tym to HP ostro przegial....

No tak, tu HP zrobil swinstwo, bo skoro ma to byc domowa drukarka, to
koszty utrzymania jej powinny byc nizsze = tusz w cartridgu o normalnej
(jak na HP) pojemnosci = 40 ml zamiast tego kurdupla 20 ml po ok. 130
zl. IMO to zwyczajne dranstwo.
Uzywam tej drukarki od sierpnia'99 - drukuje na niej wszelkie domowe
papierki, rozne prace na studia, okladki na CD - dla mnie jej parametry
wystarczaja.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl