Re: PV878 - Problem przy zgrywaniu

Autor: Adam Czysciak (acc_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 18:11:57 MET

> Czolem. Ktos moze natknal sie na taki problem :
Witaj!

> Przy robieniu capture na karcie PV8787 (w/fm) (384 na ilestam i 25 kl/s) po
> jakis 20 paru minutach program sam przerywa zgrywanie :((( Nie wiem co jest
> grane.
Mam to samo. Mam PV wersje "Super Multimedia". Dzieje mi sie dokladnie tak
samo i mysle ze jest to wina driver'ow. Przerywa niezaleznie od opcji czy
dam TimeLimit czy nie. Myslalem ze to blad windowsow, ale nie (bo
wczesniej pod flyvideo2 tego nie mialem). Napisalem nawet program do
testowania tego (taki maly do zgrywania avi), mieszalem z opcjami, ale nic
- zawsze przestaje nagrywac po 20 paru minutach...

Najsmieszniejsze jest to, ze zwraca potem status ze wszystko jest OK.

Jeszcze smieszniejsze jest to, ze jak nagrywalem sobie ASF'a (encoderem z
Windows Media Tools), to nagral mi 1,5h bez problemu. Ale to dlatego, ze
robi sobie w locie kompresje i nagrywa skompresowane (zatem wymaga silnego
proca, u mnie na celeronku 550 smiga ok w 25fps)

--
Zdrowko,
  ACC