USRobotics Sportster Flash - klopoty z Flash-em

Autor: Bartosz Karoń (bartek_at_bcz.com.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 17:53:16 MET

    Pewnego dnia postanowilem odswiezyc oprogramowanie mojego modemu
Sportster Flash (sn#: 01166301). Niestety próba instalacji nie powiodla
sie (byc moze oprogramowanie nie bylo przeznaczone dla mojego modelu).
    Program, którego uzylem nie dawal mozliwosci zrobienia bakup-u
aktualnego
Flesh-a. Modem w tej chwili jest martwy (system go nie wykrywa). Z tego
powodu
instalacja innego oprogramowania jest niemozliwa. Uzywalem juz programów
pod Windows jak i pod Dos-a, bez skutku.
    Prosze o pomoc.
Moze Ktos posiada i przesle mi zgrany Flash do modelu (USR serial:
01166301), z
odpowiednim programem, który go ozywi.
  Z góry dziekuje.

     Pozdówka Bartosz Karoń - bartek_at_bcz.com.pl