Re: hot-569 AMD K6-II 366

Autor: Andrzej Olaczek (andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 16:48:35 MET

Piotr Nowaczek wrote:

> Witam
> Mam plyte HOT-569 (chipset TX430) i mysle o wymianie procesora K6 200 na
> jakis szybszy np. K6-II 366 albo 400. W instrukcji do plyty podaja ze
> najszybszy mozna wlozyc K6 266. Ale plyta umozliwia ustawienie odpowiedniego
> napiecia (od 2.1), mnoznika (do 5.5) oraz czestotliwosci na plycie 66/75/83.
> Szukalem w archiwum i znalazlem nawet podobny watek ale konkretnej
> odpowiedzi nikt nie dal.

Sprawdź czy BIOS obsługuje jądro CXT. Jeśli tak - kup AMD k6-2 400.

Ustaw częstotliwość magistrali na 75 MHz, mnożnik x2 (procesor
przetaktuje się na x6) i będziesz miał pięknie chodzący (@450MHz)
komputer.

BIOS 569WIQ0B poprawnie rozpoznaje procesory K6-2 (najnowsza wersja -
69WIQ0D).

Najlepiej zajrzyj na stronę http://users.erols.com/chare/569.htm a
poznasz właściwości swojej płyty o których zapewne nie wiesz...(np.
mnożnik x6)

Z kolei tutaj: http://210.62.43.11/english/amdk62_list.htm możesz
znaleźć następujące stwierdzenie:
"AMD K6-2 CPU which are higher than 350 all have high power-consumption.
The power-consumption is over the specifications of the above M/B, thus
we do not recommend using those CPU with the above M/B. However, the
system can boot with them with the correct setting."

Powodzenia.

Andrzej Olaczek
andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl