Re: P³yta PC Chips 440BX Pro

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 16:30:01 MET

To nie jest 440BX tylko BX pro. Jesli potrzebne sa ci
tylko sterowniki to sa na: ftp.ab.com.pl
Wiele zworkami tam nie pomieszasz wszystkie ustawienia
procka sa w biosie jedyny problem
z ta plyta to sama plyta.
 Karta dzwiekowa cristal , grafika sis Agp
8 Mb ram. Jesli mam byc szczery to odpusc sobie ten
badziew i kup cos pozadnego.
Stabilnie dzialajacy system na tej plycie to CUD
zwlazca gdy wlozysz jakis akcelerator.
Quick
Nowak Karol napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...