Help me! flop nie działa (b.pilne!)

Autor: Jacor (jg178832_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 13:32:18 MET

Czołem!
Problem:
Płyta stara 486 sx 25, Kontroler fdd,hdd + I/O na karcie ISA
Grafika 1 Mb Na ISA, dysk 500 i...Nie działa flop (1,44 Mb)
Oczywiście sprawdzałem kable, Sprawdzałem na innych płytach (386 sx, dx)
Wymieniłem kontrolerfddhddI/O na inny, próbowałem grzebać w setupie,
Sprawdzałem czy kable fdd są przeplecione, Zworki na I/O też zmieniałem.
Nie mam pojęcia co sie dzieje - jakiś koszmarny koszmar...
Flop działa na innym kompie, kabel też, twardy działa normalnie
wszędzie, Co robić?
I jeszcze komputer miał działać na przedwczoraj
Miłego dnia
                 Jacor
Ps. Błagam o odzew, najlepiej na priva...
                         Jac