Monitory 19"

Autor: Robert Czajka (r_czajka_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 13:01:55 MET

Pod koniec lutego mam w planie zakupić monitor 19 calowy. Z przeglądanych
przezemnie ofert ciekawie wygląda monitor Belinea 10 60 20 - cena trochę
ponad 2000 złotych, gwarancja 2 lata, całkiem niezłe parametry. Wcześniej
zastanawiałem się również nad kupnem monitora Highscreen, ale po rozmowach z
kilkoma osobami które miały doświadczenia z tą firmą dałem sobie spokój.
Ostatnio jednak rozmawiałem z facetem, który sprowadza od dłuższego czasu
większe ilości sprzętu i polecił mi monitor AOC 9GLRS. Zachęcająca jest
cena - poniżej 2000 złotych, 3 letnia gwarancja, i słowa gościa, który
przekonywał mnie, że są to całkiem niezłe monitory (podobno lepsze niż
Belinea). Mówił, że od dłuższego czasu handluje monitorami AOC i sprawują
się bardzo dobrze, jakość obrazu jest niezła itp. Czy ktoś ma jakieś
doświadczenia związane z firmą AOC, i mógłby się nimi podzielić, szczególnie
zależało by mi na opini kogoś kto posiada model 9GLRS. Zaznaczam, że
odpowiedzi w styku "kup SONY albo iiyama" nie wchodzą w grę, bo mam tylko
2000 do dyspozycji, i koniecznie chcą mieć 19 (chyba, że mnie skutecznie
zniechęcicie).