Re: Monitor - obraz poza 'widokiem'

Autor: Pawel Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 10:38:28 MET

On Wed, 26 Jan 2000 20:49:02 GMT, "Łukasz" <luckyl_at_polbox.com> wrote:

>Czesc,
>
>Mam monitor Belinea 15' model 105035, na gwarancji do
>sierpnia tego roku. Kilka miesiecy temu zauwazylem, ze
>musze co jakis czas zmniejszac wysokosc obrazu
>(przez menu OSD), aby caly obraz byl widoczny. Obecnie
>nawet przy maksymalnym zmniejszeniu w pionie nie
>widze ok 3-4 cm obrazu przez co praca jest niezwykle
>utrudniona - okna zamykam "na wyczucie", dolnego paska
>narzedzi w Win 98 prawie nie widze.
>Czy ktos moze mial/ma podobne problemy? Monitor mam
>od 1,5 roku i uzywam go przez ok. 20-30 godz. tygodniowo,
> [...]
Pewnie mnie ktos poprawi, ale chyba ma to cos wspolnego z odswiezaniem
obrazu - sprobuj moze przy tej samej rozdzielczosci zmienic
czestotliwosc odswiezania ekranu. Czy karta grafiki ma mozliwosc
wlaczania/wylaczania synchronizacji z monitorem (vsync on/off?)

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
pkubacki_at_poczta.onet.pl
UIN 3430955