Re: DVD Pioneer 104S i nie tylko

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 10:15:45 MET

Użytkownik Seweryn Kolano <sewkol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:LLLj4.9892$Hi2.237392_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma ten napęd?
> Jeśli tak to proszę o odpowiedź na następujące pytania:
>
> 1. Jak się w rzeczywistości sprawuje (głośność, problemy z płytami CD-R)

Głośność prawie zerowa nielicząc dziwnych stuków raz na jakiś czas podczas
przeszukiwania CD.
Problemów z CD-R nie zarejestrowałem, CD-RW nie mam i nie miałem jak
sprawdzić.

> 2. Czy płyty CD-R nie rysują się - warstwa ochronna?

Absolutnie nic nie rysuje się. Mechanizm ładowania i wysuwania płyty nie
dotyka powierzchni CD.

> 3. Czy slot-in to jest napewno dobry pomysł (przy częstej wymianie płyt)?

Jasne, wreszcie nie ma idiotycznego problemu z dostępem do przycisków
zasłanianych przez tackę (nie ma tacki).
Nie musisz wciskać Eject żeby przekonać się czy jest w środku płyta
(mechanizm blokuje slot kiedy jest w środku płyta).
Nie ma problemu w krzywo włożonym CD który może zaciąć się między tacką a
obudową CD.
Wysuwanie i wsuwanie płyty jest stosunkowo szybkie, napęd dosyć szybko jest
gotowy do pracy (rozpoznaje włożone CD).
Może jeszcze cośbym wymyślił ale jestem jeszcze zaspany.

> 4. Czy może lepiej wybrać inny model (LG, HITACHI, SAMSUNG)?

Pioneer jest jedynym napędem 10x do którego jest firmware regionfree.

> 5. Jak współpracuje z CD-RW?

Podeślij jakieś CD-RW to przetestuję.

--
Pozdrówka