Odp: Win 2000

Autor: igoR (igs_at_psynet.net)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 09:56:51 MET

> Wszyscy znaja jedna z glownych cech MS Windows - kazda kolejna wersja =
> wiekszy katalog c:\windows i czesciej i na dluzej zapalajaca sie czerwona
> lampka od HDD (czytaj: komputer rzezi po dysku). Ale slyszalem, ze Windows
> 2000 tym sie rozni od swoich poprzednikow, ze rzezi mniej. Prawda to, czy
> jedynie plotki? No i drugie pytanie. Slyszalem, ze w Windows 2000 sa
jakies
> problemy z grami. Jakiego rodzaju?

Win2000 to w rzeczywistosci NT 5 i jak kazdy NT sluzy do pracy
widzialem PR2 - i moge polecic kazdemu kto ma NT 4.
Oczywiscie , ze 2000 mniej "rzezi" po dysku....pod warunkiem, ze
kupisz nowy komp .... :-) (Jesli Win98 w/g ciebie rzezi)
- w kazdym razie 64 MB RAM to absolutnie MINIMUM.
co do gier nie wiem jaka wersje DirectX bedzie mial pelny 2000
(ale napewno o nume za niska :-) o DOSie oczywiscie zapomnij , bo go nie
ma...

Wymagania systemowe ? Jesli chcesz sobie popsuc humor:
to co na stronach Microsoftu x 2 :-)) (Win95 miala chodzic na 486 :-)