NU I nieprawidlowy dysk -ciag dalszy

Autor: sebollah (sebollah_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 06:41:11 MET

        Cz
Czy NU radzi sobie z dyskami powyzej 8GB?
Zarowno NU3.0 jak i 4.0 nie chce sprawdzic mi dysku D.
Mam dysk 8.4 GB podzielony na 2 partycje po (jak pokazuje win po 3.92
GB kazda).
Zglaszalem juz na grupie ten problem(dzieki za odp) i poradzono mi
przejsc z 3.0 na 4.0 NU. Jednak jak sie okazuje nie rozwiazalo to
problemu .
Wlasnie uruchomilem disc doctora z CD i niestety pokazuje to samo co
DD 3.0
tzn. ze dysk D moze byc niepoprawnie skonfigurowany i nie moze go
sprawdzic
oraz odsyla mnie do "readme txt".
Tam wyczytalem, ze wina moze byc
a. Dysk mógł zostać podzielony na partycje na jednym komputerze, a
następnie
przeniesiony na inny, w którym
BIOS jest innego typu lub inaczej skonfigurowany.

b. Ustawienia BIOS-u dla tego dysku mogły być nieprawidłowe w trakcie
dzielenia dysku na partycje.

c. BIOS może wymagać aktualizacji, aby mógł poprawnie obsługiwać ten
dysk.

d. Dysk został sformatowany innym programem niż FDISK.

Dodam , ze wszystko dziala, scandisc nie pokazuje zadnych bledow.
Moja konfiguracja to abit BH6(kupiony ze 3m-ce temu, wiec mysle, ze
bios powinien byc ok) ,celer400,samsung 8.4GB.
Pomocy, jak zmusic NU , zeby sprawdzal mi dysk?
sory za dlugi post

--
Sebastian
sebollah_at_poczta.onet.pl