Odp: PLUSTEK 9636T

Autor: Marcin Proboszcz (marcinp_at_helios.et.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 01:18:09 MET


Hej !

 jesli te linie sa zolte lub jasnoniebieskie to mamy ten sam problem -
proponuje potraktowac go ze wszystkich stron suszarka przez jakies 4 minuty
i powinno byc OK - przynajmniej moj sie tak zachowuje - poprostu tam gdzie
stoi jest za zimno - u mnie tez servis nic nie stwierdzil :-)))))))))))

Pozdra !

Użytkownik PIOTR <PIOTREKS_at_TOMCAT.WROCLAW.TPSA.PL> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:388F5C0E.A7282BCA_at_TOMCAT.WROCLAW.TPSA.PL...
> Czesc!
> Od niedawna jestem nieszczesliwym posiadaczem w\w sprzetu.Dzialal tylko
> pare dni po zakupie i kilka po dlugiej naprawie. Objawy-przy skanowaniu
> w kolorze poprzeczne zolte lub kolorowe kreski lub calkiem zakreskowany
> scan, mniej smieci przy trybie SPP.Testowalem na dwoch komputerach
> +trzeci w sklepie ale tym razem w sklepie usterka nie wystapila i nie
> przyjeto go do serwisu.W tych krotkich chwilach kiedy dziala nie
> przeszkadza mu drukarka,wszystkie skany tego samego sa podobne do siebie
> -tzn. nie myli odcieni,pracuje w kazdym trybie portu.
> Co w takiej sytuacji mozna jeszcze zrobic,zeby miec pewnosc ze jest to
> jego usterka a nie zla wspolpraca z czyms tam?Amoze ktos mi pwie jak go
> skutecznie naprawic?
> Piotr
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:37:12 MET DST