Re: Czy BE6-II jest naprawde az tak zla?

Autor: Coyote (coyote_at_bum.ba-s.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 23:18:03 MET

Wystarczy poczytac intrukcje do plyty. Pisze wyraznie, ze slot 3 PCI
wspoldzieli przerwania z kontrolerem UDMA66. Sam mialem z tym niezly problem
(skonczylo sie reinstalacja systemu)

Użytkownik Robert Czajka <r_czajka_at_priv2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:388eda5a_at_news.inet.com.pl...

> glownie

> Kilka dni temu kupiłem Abita BE6-II i miałem pecha, bo w komplecie był
> uszkodzony kabel UDMA66. Po podłączeniu dysku Fujitsu do kontrolera
UDMA66,