Odp: DVD-dziwne zachowanie

Autor: Mithrand (andyok_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 22:26:16 MET

    Nie ma dobrej rady, dopoki ktos nie pusci patcha na problem tv-out w
Power DVD. Polowicznym wyjsciem jest uzycie wersji PDVD ponizej 1.5. Ale
tracisz wiele cennych funkcji np. sterowanie wielkoscia obrazu.
Podobno ma pomoc zastosowanie sterow pelnego voodoo3 z dodatkowym
chlodzeniem, ale nie probowalem tego.
Takze WinDVD2000 odtwarza filmy kodowane macrovision, ale u mnie sie nie
sprawdzil, strasznie szarpie - 5 sek plynnie odtwarza, 5 sek. system stoi.
(celek 466 64 RAM Velocity 100 LG 4x). I klops.

Andy

Użytkownik Wojtek Piasecki <piacho_at_hermes.umcs.lublin.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:388E165F.4801_at_hermes.umcs.lublin.pl...