Re: Co trzeba aby chodzi³o DVD ?

Autor: Duff (duff99_at_polbox.com)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 17:09:59 MET

Spider napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...
> Mam pytanie co trzeba mieæ, aby da³o siê uruchomiæ na komputerze filmy
>DVD. Chodzi mi g³ównie o : typ komputera, k. grafiki, procesor, czy
>konieczna jest karta dekoduj±ca MPEG itp.?
>
>Spider

Ja mam Celerona 333 (375), 64 MB RAMu, Rive TNT i Live'a. Taki sprzet
spokojnie wystarcza do ogladania DVD na jakims software'owym dekoderze (ja
uzywam Power DVD [mozna odpalic na 4 glosniki w Live'ie = czadzik =) ]). Ale
jezeli masz slabszego proca (mniej niz P2 300) to radze ci kupic jakis
dekoder sprzetowy (350-500 zl sam dekoder, 900-1500 zl naped + dekoder )
albo karte graficzna z Motion Compesation (w tej chwili nie pamietam ktore
kart y to maja (m.in. ma to chyba Savage 4)).
To chyba tyle