Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 15:56:16 MET

Darek Czupryński <bmwcrx_at_polbox.com> wrote:
: Czesc
: Wreszcie ktos napisal cala prawde. Popieram w 100%.
: Na Voodoo chodzi wszystko w przeciwienstwie do innych
: wynalazkow.

  Jest druga strona medalu... Posiadam (oprocz G400) stare V1... od czasu
jak pojawilo sie V2 firma 3Dfx praktycznie przestala supportowac V1...
posiadacze V3 drzyjcie co sie stanie jak wyjdzie V4! A do starych kart
Matroxa sterowniki wychodza do dzisiaj... Ja tam codziennie zagladam na
strone Matroxa w poszukiwaniu steronikow i ciagle mi malo... :)
  Ze na Voodoo chodzi wszystko to w zasadzie prawda... ale jakie to przykre
gdy okazuje sie ze np. Q3 potrafi robic cienie na stencilu a tu Voodoo nie
ma stencila... Albo gierka ma textury hires a tu na Voodoo nie mozna... Mi
sie Voodoo podobalo (w koncu jeszcze je mam :) ale przestalo sie podobac jak
okazalo sie ze V3 potrafi niewiele wiecej niz V1 (oczywiscie potrafi szybciej).

  Wit