Re: Intel740&WIN98PLSE

Autor: Miro (kubic_at_jetta.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 15:09:44 MET

> Zupelnie nie zgadzam sie z przedmowcami .. Karta I740 jest DO BANI ..

> nawet na Asusach nie chce chodzic ( instalacja W98 PL / W98 SE PL ) , a
jak
NIE JEST DO BANI. Do najszybszych na pewno nigdy nie należała, ale wbrew
obiegowym opiniom, chodzi stabilnie nawet na nieintelowskich chipsetach.
Wszystko to kwestia konfiguracji no i ... producenta płyty głównej
Niestety PCchips nie należy do czołówki w tym względzie...
> wiadomo to razem
> z Abitem najlepsze plyty ...
> Tak wlasnie jest jesli producent nie przestrzega standardu ..
Nie wiem o jaki standart koledze chodzi, bo chyba nie o AGP....
> np . stawiam krate piwa osobie ktora zainstaluje i zmusi do stabilnej
pracy
> plyte PC-CHIPS i Voodoo 2000/3000 AGP ;-)))))))
No tutaj to będzie znacznie mniej problemów bo to właściwie nie są karty
AGP..
Pozdrówka.
Miro.