Re: Podkrecanie celerona - problem

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 14:52:56 MET

On Wed, 26 Jan 2000 12:42:51 +0100, Jacek Śliwa
<jacintoo_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam!
>Mam Celerona 366, kórego chciałbym podkręcić, ale on się nie daje. Po
>ustawieniu magistrali nawet na 75 (o wyższych wartościach w ogóle nie
>mówiąc) i restarcie, pokazuje mi, że owszem, procesor Celeron 400, ale zaraz
>pojawia się napis:
>CPU is unworkable or has been changed. Please recheck - CPU Soft Menu. O co
>mu chodzi???
>Konfiguracja:
>Cel 366 PPGA na przejściówce na Slot 1
>Abit BH6
>DIMM 64/100
> [...]

Nie chce mi sie rebootowac komputera, ale w BIOSie jest opcja
Hold on speed error (czy jakos podobnie bo pisze z pamieci).
Wylacz to i ruszy spokojnie .......
Jak bedziesz mial szczescie to moze pojdzie Ci nawet na 550 ten
procek.

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179