Re: Jaki system do firmy? win95, win98, win2000, winNT

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 14:51:19 MET

Wed, 26 Jan 2000 11:18:54 +0000, Reakcja na post od Krzysztof Wachnik
<demon_at_free.com.pl>:

>Aha, a HP1100 ? Bo akurat będę potrzebuwał dokupić kilka drukarek.
>Atramentówke zdecydowałem Epsona. A laserowe ? To musi działać w sieci.

Drukowałem "sieciowo" pod WinNTna drukarkach HP 110C {Win/DOS} i 720C
{tylko Win}, jest tylko mały kruczek: trzeba najpierw zainstalować
sterowniki w standardowy sposób - jak byś instalował drukarkę
lokalnie. Potem można instalować drukarkę jako sieciową.

--
Pozdrówka
Grzegorz