Re: czestotliwosci odswierzania w roznych rozdzielczosciach

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 13:54:30 MET

brutus wrote:

> problem polega na tym, ze system nie wiadomo skad sam dobiera sobie
> odswierzanie w aplikacjach ktore zmieniaja rozdzielczosc ekranu. Na przyklad
> obecnie mam w 1074x689 95hz ale jak wrzucam Need For Speed 3 w 800x600 to w
> monitorze zmienia sie na 59hz co jest drastycznie malo. Jak ustawic
> odswierzanie dla kazdej aplikacji? Mam Else Erazor 2 TNT

Rejestr : HKLM/blabla... poszukaj kluczy "24bpp", "MODES", ew stringow
"800,600", tam jest dosyc czytelnie. Mozna sobie ustawic nawet
320x200,24bpp_at_xxxHz. Serio. Wyglada czadowo. Uwazaj tylko, zeby wpisywac
takie cestotliwosci, jakie windziane driwery do karty akceptuja -
looknij w jakis *.inf do karty

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl