Odp: Monitory Belinea

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 13:27:04 MET

Użytkownik Radek <rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10001261040020.10018-100000_at_zodiac.mimuw.edu.pl...

> Co sadzicie o monitorach Belinea 15' i 17' ???
> Bardzo prosze posiadaczy ( lub bylych posiadaczy )
> o opinie co do jakosci, trwalosci i awaryjnosci

Jestem posiadaczem monitora 10.20.20 15''.
Moja opinia? Lepiej kupic cos innego w podobnej cenie. Obraz nieostry na
brzegac, klopoty z przelaczaniem z trybow roznych rozdzielczosci (obraz
znika i trzeba monitor wylaczyc i wlaczyc zeby sie pojawil), czasami
przelatuja "cienie" po ekranie (uszkodzony kabel?), po 6 miesiacach
uzytkowana guziki od regulacji trzeba wciskac mlotkiem. Moze trafilem na
gowniany egzemplarz. Skapnalem sie w domu, ale nie poszedlem do sklepu
natychmiast, tylko po2 dniach i ... powiedzieli mi, zebym spi... do serwisu,
bo kase moga mi oddac najwyzej w ciagu 24 godzin od zakupu. Wszystko mi
opadlo. Nawet rece. Ten sklep to Tesco. Od tej pory nie zostawilem u
burakow nawet zlotowki i skutecznie odstraszylem od zakupow wszystkich moich
znajomych :)
Ale tak serio - na prawde sa lepsze monitory.

Jezszcze jedno - monitor 15 '', ale viewable size 14'' :)) Czyli 15 '' ma
obudowa he he he :)

Pozdro.