Re: Robocop a Microsoft - bardziej ontopic

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 06:49:55 MET

Użytkownik YODAcki <jacek_at_bibltor.torun.pl> pisze w wiadomości
866ddc$c5q$1_at_flis.man.torun.pl do grup dyskusyjnych: ...
> Hi !
>
> Sorry, za offtopic, ale ostatnio ogladalem Robocopa 3 w TV (fatalny film)
> Zauwazylem cos ciekawego. Jest taka scena kiedy uruchamiaja "system
> operacyjny"
> cyborga. Na ekranie wyswietla sie taki napis.
>
> COMMAND.COM
> SYSTEM STATUS
> ble, ble, ble, itd
>
> Zastanowil mnie ten napis command.com. Czyzby Robocop chodzil na sofcie
> Microsoftu ?

Nie, to był raczej wielozadaniowy RT DR-DOS. Sam COMMAND.COM to tylko
interpreter poleceń (mógłby być i 4DOS.COM czy NDOS.COM), trzeba byłoby
jeszcze zobaczyć jądro - czy ma IBMBIO.COM i IBMDOS.COM, czy IO.SYS i
MSDOS.SYS.

--
Najlepszego w ostatnim roku XX wieku - Andrzej P. Woźniak
usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)