Re: win98 problem przy starcie

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 01:52:49 MET

Użytkownik Robert Goleniec <zofcentr_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:388DDFCA.5EE5ACF6_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> HI
> Mam taki problem
> Jak mi winda startuje to za kazdym razem wlacza mi sie menu awaryjne z
> wyborem koinfiguracji tak jak bym trzymal f8
> Co robic ?
> Z gory thx za pomoc

Wczytaj do notatnika plik msdos.sys i usun z niego zapis BootMenu=1
Mozna to (oraz wiele innych ustawien) skonfigurowac tez programami
narzedziowymi - ja uzywam More Properties http://www.imaginary.co.za
(byl tez na ktoryms z CD dolaczanych do PCWK w 1999

--
PiKo
pteh_at_kki.net.pl