Re: Sterowniki do Vibry16 z Radiem

Autor: J (jkoslacz_at_supermedia.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 21:33:34 MET

Jim^ wrote:

> Szukam takiej karty z radiem ale trodno ja dostac jestem ciekawy gdzie
> ja mozna kupic cos na temat parametrow i oczywiscie ceny ??:)

  Zgaduje, ze to pytanie do mnie ;) Swoja kupilem ponad dwa lata temu;
  popatrz pod adresem http://www.betacom.com.pl/dystrybucja/index.htm
  Jesli tam nic nie bedzie, sprobuj moze na gieldzie ?

  Sama karta to zwykly 16-bitowy Sound Blaster z dorzuconym radyjkiem
  i kawalkiem drutu. Radio gra niezle (jak na moje drewniane ucho ;),
  ma jednak problemy z selektywnoscia - np. Radio Pogoda (100.10 MHz)
  swietnie odbieram w samochodzie, a komputer wylapuje mase zaklocen.
  Z drugiej strony, moze to tylko kwestia kiepskiej anteny ?

  Obawiam sie, ze konstrukcja jest juz mocno przestarzala. Poza tym nie
  wydaje sie zbyt popularna - szukalem kiedys do niej oprogramowania,
  z miernym skutkiem. Prawie nic nie znalazlem na DejaNews.

  Jesli masz dostep do kablowki, moze lepszym rozwiazaniem bedzie kupno
  jakiejs taniej karty TV ? Jesli cos ciekawego wymyslisz, nie zapomnij
  napisac :)

  (J)