Odp: Czemu Win 98 nie uruchamia się?

Autor: red mosquito (arturmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 23:10:21 MET

Użytkownik Bartek <bartekk_at_bartek999.prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86fdh5$ets$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

<ciach>

Jeszcze wiem
> jedno czy możliwe jest że jest to wina czytnika CD-ROM bo kiedy odłączyłem
> zasilanie od tego urządzenia to WIN 98 się uruchomił. Czy jest to możliwe?
> Proszę o pomoc

Mialem taka historie, ze padal mi czytni CD-ROM a akurat instalowalem W'98.
Raz sie udawalo troche instalacji, raz trzeba bylo z dysku, ale tez cos sie
rypalo. Ogolnie kilkanascie godzin stresu.
Nawet udalo mi sie w koncu zainstalowac, ale po wejsciu do "Moj komputer"
komp siadal. W koncu zainstalowalem od nowa winde z cd-romu kumpla i
wszystko zaczelo hulac cacy....az do czasu jak nie podpielem swojego
uwalonego CD. Po wejsciu do "Moj komputer", lub w inne miejsce, gdzie byly
pokazywane ikony dyskow i cd-rom'a odwiedzal mnie stary przyjaciel -
"program wykonal nieprawidlowa operacje".
Wina byl wlasnie ow uwalony czytnik. Sprawdzone wielokrotnie.
Sorry, ze sedno po takim przydlugim wstepie, ale chcialem rozbudowac fabule
;)
Wniosek: Zmien czytnik.
Pozdrawiam.

--