Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 19:09:15 MET

[ Wojciech Giersz ] wrote:

>A czy ja twierdze, ze to byl jedynie sluszny, genialny itp. algorytm
>przekrecania ataraka? Pewnie niejeden lepszy numer dalo sie wykombinowac
>:)

słuszny niesłuszy - i tak nikt go nie wykorzystywał w gierach bo to
była programistyczna sztuczka celem której było tylko pokazanie, że
atarka coś takiego potrafi i tyle. koniec. :)

>Nie ma za co - nie byl dopracowany, bo piwo sie skonczylo ;)

trzeba było skoczyć po świeże - być może wtedy doczekalibyśmy się
jakiegoś przełomu w dziedzinie programowania małego atari, a tak...
atari zawsze było w tyle za c-64. :)

>Dawaj. Slij ekspresem, zeby sie nie zepsula ;)

ciekawe co byś z nią robił? :)

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa