Re: Jak w Wordzie 2000 lub 97

Autor: Daniel Dus (ddus_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 15:51:15 MET

Dziwne, rzeczywiście nie ma opcji do dołączenia do toolbara. Ale można
zrobić to trochę okrężnie:
Utwórz nowy pusty dokument.
Rejestrujesz makro, nazywasz go jako powiedzmy "Dzielenie". W tym czasie
wybierasz z menu polecenie Narzędzia->język->Dzielenie wyrazów potem
wciskasz ręcznie. Następnie zatrzymujesz nagrywanie makra. Potem z menu
NArzędzia->Dostosuj potem zakładka polecenia , kategoria makra - wybierasz
tam nagrane makro i wciskasz przycisk klawiatura i przypisuje makro do
kombinacji klawiszy.

Osobiście to raczej NTG, ale gdzie indziej ...

Pozdrowka Daniel