Odp: Odp: ASUS P2B - upgrade BIOS-a (czy konieczny i problem z aflash)

Autor: Tomek (tkachelski_at_byd.optimus.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 13:43:10 MET

Oczywiscie masz racje, ale boot blok biosu ( 16kB ) to jak boot record dysku
twardego i istnial od zawsze ( tu ma poczatek start komputera ) z tym, ze ta
opcja o ktorej piszesz jest nowa i ma wlasnie chronic przed niepowolana
proba zapisu do flasha. Tak jak w setupie plyty mozna zabronic zapis do MBR
HDD tak tu mozna to zrobic ustawic blokade zapisu, oczywiscie nie mam na
mysli obszaru ESCD.

Powdzenia w dalszych zmaganiach.

Użytkownik Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:388D8845.1F91_at_hermes.umcs.lublin.pl...