Re: Czy skaner .... radzi sobie ze skanowaniem tekstu i rozpoznawaniem go?

Autor: Danny (danielsam.usunto_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 12:32:07 MET

Marcin "STIG" Saldat napisał(a) w wiadomości:
<86igf1$19m$5_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Nie wiem czy do konca mnie zrozumiales;
>Wlaczam skaner, odpalam Shopa, klikam import... Pojawia sie dialog,
klikam
>prescan... Wtedy widze pasek "postepu" ktory "popyla" od okolo 45 do 0.
Po
>"zero" nastepuje prescan... Wylaczam dialog (i np. nie wylaczam
skanera - bo
>zapomnialem :-)) Przypomnialo mi sie, ze musze zeskanowac cos jeszcze -
>wlaczam import twain, klikam prescan i znowu "postepujacy pasek"...

Mam Colorado 1200p. Dołączony do tego był ogromniasty sterownik (7MB),
prescan zaczynał się od razu, można było zapamiętywać różne opcje, ale i
tak ze strony Primaxa ściągnąłem sobie uniwersalnego Twaina od 600p
(ok.700kB). Faktycznie zaczął pokazywać, że musi się rozruszać, ale za
każdym (pierwszym) razem daję "anuluj" i rusza normalnie do przodu. A
ustawienia ma przy uruchamianiu, takie jak przy zamykaniu poprzedniej
sesji, czyli normalnie zapamiętuje. I nie siedzi w pasku.

Z OCR-em jeszcze się nie bawiłem. Dołączany jest PrimaPage.

--
Danny