Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 09:41:27 MET

Pazur <colidace_at_kki.net.pl> napisał:
> Ha, ha, ha :)))
> 32 bity - to smiech za takie pieniadze,
> mysle ze V3 ze swoimi 16bitami spokojnie WDEPTUJE Rive TnT2
> a co dopiero G400. Nie mowmy tu o wydajnosci w D3D (jak to lubia porownywac
> w gazetach) porownajmy rozne karty z V3 na Glide - i co?

To może zaczniemy porównywać w MeTaLu????? Wtedy na pewno wygra S3....
GlideWrappery to g.....

> V3 da takiego kopa (za 400-500zl) ze ta smieszna roznica 16-32 bity jest
> wogole
> niezauwazalna - a granie w Unreal'a (Tournament tez) na innej karcie niz
> Voodoo2 lub 3
> to bym zaczal majac procek co najmniej P700 :)))))

Przesadzasz waszmość i to grubo... ja na AMD K6-2 350 i TNT2 M64,
128MB RAM gram spokojnie w 800x600x32bit. Karta jeszcze nie
podkręcana...

> Moze to nie V3 jest taki dobry ale GLIDE panowie, GLIDE!!!

MeTaL, panie, MeTaL.... jak sprzęt cienki to się API podpiera....

> A poza tym popatrzcie na starowniki do tych kart - SMIECH!
> Kupujesz karte za 800 zl a potem Riva czy S3 albo Matrox sie durnie tlumaczy
> ze wypuszca niedlugo porawione "stery" bo cos tam siada lub sie nie zgadza.

A przepraszam, 3dfx to uaktualnień sterowników nie wypuszcza?

> Pytam sie - Ile wersji sterow wyszlo na TNT - 20, 50, 150 ???
> O G200 i 400 nie wspomne - bo powinni je rozdawac za darmo, a zebrac
> pieniadze jak napisza do nich wreszcie porzadne sterowniki.

Co to znaczy porządne... te, które mam, uważam za porządne... :)

> A ilu ludzi mialo problemy na V3 nawet na nietypowej plycie lub z Cyrix'em
> czy AMD?

Ja jak widać mam AMD i żadnych problemów nie zauważyłem... :)
Nie wiesza się: 3DMark2000, Q3, UT, Unreal, Wheel of Time (zresztą
wygląda, że jest zrobiony na engine Unreala), inne gierki też biegają
bez problemów... a wygaszacz VoodooLights widziałem na VooDoo, Savage'u
i TNT... i najlepiej wygląda na TNT+OpenGL.... :P

> Odpowiedz: paru - ktorzy zapomnieli ja wlorzyc.

To poczytaj pl.comp.pecet dokładnie... parę osób by się znalazło... VooDoo
trzeba przyznać jedno... jest najlepiej obsługiwana z wymienionych kart
w linuxie...

> Pazur

Pozdrawiam,

--