Znowu problemy z SB64PCI

Autor: Neo (kmg_at_strefa.com)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 15:44:35 MET

Hej!

Problem zaczął się, kiedy musiałem zainstalować od nowa łindołsa 98se pl.
Zainstalowałem drivery do karty z płyty, ściągnąłem update revision3,
zainstalowałem i dupa. Karta jest wykryta jako SB64pci .... oraz wykryta
jest sb64pci legacy... i to wszystko. Wcześniej po zainstalowaniu revision3
i restarcie wykrywał się jeszcze port joystika oraz midi, teraz się nic nie
wykrywa.

Napomknę tylko że po drodze zmieniłem płytę z Shutla hot-591p (K6-2) na
Epox'a bx-a-m (celek). Podczas zmiany płyty nie przeistalowywałem wina. Po
prostu zmieniłem płytę, wszystkie urządzenia się wykryły i pięknie działały
ponad miesiąc.

Poradzcie co z tym zrobić. Może są jakieś drivery do których nie trzeba
żadnych updatów itp. Wydaje mi się że w tym leży problem. Oryginalne stery
dodają do bazy sterowniki Ensonique AudioPCI, po zainstalowaniu revision3
pojawiają się w bazie windowsa stery Creative SB64pci. Sprawdziłem
właściwości karty (zakładka About) wcześniej pisało tam bardzo wyraźnie że
drivery są w wersji 'revision3'. Teraz nic takiego nie pisze.

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

--
Krzysztof Grad