Re: jaki soft do DVD?

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 01:01:27 MET

In article <86cjvi$bvs$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, koksik_at_kki.net.pl says...

> Użytkownik Tommy <tomibalc_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:86c61g$900$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> PowerDVD 2.51
> WinDVD 2000
>
> IMHo najlepsze z obecnych soft dekoderow DVD

Wedlug mnie PowerDVD ma bardzo zaszumiony dzwiek - przynajmniej w
przypadku mojej karty dzwiekowej (AWE64 Value ISA) - moze na innych jest
okay. WinDVD 2000 jest natomiast naprawde doskonaly - jedyna wada to
rozmiar pliku (~ 20MB), bo zawiera kilka dodatkowych skinow.

Godny uwagi jest rowniez Cinemaster 99 - moj ulubiony. Maly (~ 2MB),
engine i player oddzielnie, sliczny obraz, mozwliwosc dopasowania za
pomoca DVDGenie lub bezposrednio w rejestrze do ogromniej ilosci kart
graficznych, bardzo ladny, czysty dzwiek.

Wszystko do sciagniecia na: http://dvdpiracy.com (na tvmania.pl sa
czesto przestarzale wersje).

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)